Wellness a Balatonnál

Wellness a Balatonnál

Kneipp-kúra

2008. július 18. - annmary

Amikor kint éltem Németországban, akkor ismertem meg a Kneipp-kúrát. A kerékpárútak mentén hidegvizes taposókat építettek ki. A mozgástól kimelegedett testtel sétáltunk a jéghideg vízben, szinte összerántotta a lábunkat. Viszont nagyon felfrissültünk tőle! Felszolgálóként dolgoztam, napi 10-12 órát trappoltam, a lábaim teljesen kikészültek. Ha nem lett volna ez a kúra, lehet, hogy ki sem bírom a másfél évet.

Amikor hazajöttem Magyarországra nagyon hiányzott ez a kúra, de nagyon örültem, mikor felfedeztem, hogy wellness szállodákban már van ilyen. A vízzel való gyógyításnak, vagyis a Kneipp-kúráknak sokféle variációja van (például vizes borogatás, vizes leöntés, váltott fürdő). Mindnek az a lényege, hogy serkentse a vérkeringést, és gyorsítsa az anyagcserét. Számos betegségtől megóvjuk magunkat, ha méregtelenítünk, vagyis a káros anyagokat a testünkben feloldjuk, és kiürítjük. Bár önmagában a vizes kezelések nem elegendőek az egészségünk fenntartásához, remek kiegészítője lehet a programunknak.

Mint már említettem a magyar szállodákban is élvezhetjük a kúra jótékony hatását, például Balatonalmádiban a Ramada Hotel & Resort Lake Balaton szállodában is. Kívánom mindenkinek, hogy próbálja ki! Egészségetekre!

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnessbalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr55574256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása