Wellness a Balatonnál

Wellness a Balatonnál

Érezd jól magad!

2008. július 28. - annmary

A wellness lényege, hogy érezd jól magad! Testileg, lelkileg! Az előző bejegyzésben arról írtam, hogyan kényeztesd a tested reggelente, most arról írok, hogyan indítsd a napod lelkileg.

Biztosan ismered azt, amikor nem jól indul a napod: levered az ébresztő órát, belerugsz az ágy lábába, sietnél, de kiszakad a harisnyád, vagy megvágod magad  borotválkozás közben. Ilyenkor jön a bosszankodás, mindenkinek arról beszélsz, hogy milyen rosszul indult a napod, fel sem kellett volna kelned. És ez a pechszéria folytadódik egész nap.

Pedig lehetne ez másképp is! Csak ne az elrontott napodra gondolj, hanem keress valami jót, valami szépet, amire gondolhatsz. Gondolj például arra, hogy milyen jó lesz este a közös vacsora a pároddal, vagy de jó lesz találkozni egy régi baráttal, vagy milyen kedvesen csiripelnek kint a madarak! Mindig van valami kellemes dolog a környezetedben, csak meg kell találni ezeket. Én például gyerekkoromban nem szerettem a pénteki napokat, mert nagyon rossz volt az órarendünk aznap, sok olyan tantárgy volt, amit nem szerettem. Viszont a pénteki napokon mindig valami szép ruhát vettem fel, hogy jól érezzem magam. Bár akkoriban még gyerek voltam, mégis tudtam, hogyan változtathatom meg jó irányba egy nap kimenetelét. Ma már ezt tudatosan teszem!

Ha ismered a VONZÁS TÖRVÉNYÉT, akkor biztosan olvastad már Rhonda Byrne : A titok című könyvet. Ha nem ismered, akkor feltétlen olvasd el! A könyvből megtanulhatod, hogyan irányítsd Te magad a gondolataidat, ezáltal az életedet. Én mindig pozitív gondolkodású emberke voltam, de a könyv olvasása óta tulajdonképpen egyetlen egy rossz napom sem volt. Boldog vagyok a bőrőmben, JÓL ÉRZEM MAGAM, és ezt a környezetem is érzi. A párom például egyre ragaszkodóbb lett az elmúlt hónapokban, nagyon bensőséges kapcsolat alakult ki közöttünk. Ez persze tovább erősíti a boldogságom, ami újabb jó dolgokat vonz az életembe. És ez mind azért, mert TUDATOSAN alkalmazom a vonzás törvényét.

A bejegyzés trackback címe:

https://wellnessbalaton.blog.hu/api/trackback/id/tr88588845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása